diumenge, 19 de desembre del 2010

Bon Nadal i feliç any 2011!

La colla Trèvol ja ha començat les seves vacances de Nadal, i per desitjar les bones festes a tothom, us enviem aquesta curiosa postal de Nadal. Només s'ha de clicar al damunt de cada personatge i màgicament... cobra vida!

A més, perquè no us avorriu, us deixem amb aquesta sopa de lletres feta per l'Anna Jódar en què hi heu de trobar els noms dels 8 dansaires de la Trèvol: Aina/Aina/Albert/Carla/Ferran/Helena/Ivet/Maria


A

I

N

A

N

T

E

G

L

H

V

V

D

T

Y

A

I

R

O

O

O

E

R

A

O

M

O

O

I

F

U

T

T

A

L

B

E

R

T

E

T

U

H

I

T

C

U

H

D

R

E

H

K

N

A

P

F

M

A

R

R

F

M

A

N

O

C

E

Y

A

Y

X

N

M

C

T

A

B

T

N

V

Z

T

B

Y

H

R

I

I

Ñ

N

E

A

C

P

A

L

A

G

K

I

H

E

L

E

N

A

F

E

A

A

M

A

R

I

A

J

L

T

I


Bé, i recordeu que els assajos tornaran a la normalitat el divendres dia 14 de gener.

Que passeu unes bones festes!

diumenge, 12 de desembre del 2010

Fi de temporada


Després del sopar final, que es va fer ahir, s'ha de parlar de com ha anat l'última temporada. A l'assaig del divendres passat, els dansaires la resumien així:
"La temporada ha anat molt bé, SUPERBÉ! (iuhuuu!!!). Sobretot ens ha agradat aprendre a fer revesses i punts lliures!"
També cal recordar que aquesta temporada la colla Trèvol s'ha estrenat a competició amb el concurs de Vic!


De cara a la temporada que ve, els objectius que es proposa la colla Trèvol (escrits segur que no s'obliden) són:
- Millorar en tècnica (molles, posició...).
- Posar-nos més forts (més fons).
- Aprendre a dir aires (i si podem, també repartir i fer més punts lliures).

Creiem que amb les ganes de fer coses dels Trèvols, no hi haurà ningú que els aturi!!! O sigui que us recomanem que estigueu a l'aguait d'aquest bloc, que segur que ben aviat us durem notícies molt interessants!

Les Entrenadores.

dimecres, 27 d’octubre del 2010

La Trèvol no para!

En poques setmanes, els de la colla Trèvol hem fet dos concursos i una exhibició!

El primer concurs va ser el de Manlleu, el 12 d'octubre. Com que plovia, vam anar al pavelló i ens van col·locar al centre de la pista! Quina vergonyaa!!! També vam veure una competició de punts lliures i va ser molt bonic. Llàstima que en Trevi no va poder venir per culpa dels trens, que van quedar bloquejats!


Després, el dia 17 d'octubre vam anar a Terrassa. Allà vam quedar quarts de cinc, però va venir a ajudar-nos la Laia, la germana de la Berta, i ho va fer molt bé!





Finalment, aquest diumenge vam anar d'exhibició a LA FESTA DELS SÚPERS!!! Va ser molt divertit perquè esperàvem conèixer els actors i al final vam poder-nos tirar una foto amb els Tags, en Pau i el Senyor Pla. Sobretot va ser molt emocionant quan tothom saltava per salvar el planeta! Vam fer una exhibició al davant de l'escenari gran i després un taller amb la Cobla Contemporània a la gespa del davant del Palau Sant Jordi. Va ser divertit però estàvem molt nerviosos!
Aquí us deixem amb la Gigafoto del web del Club Súper 3! A veure si ens trobeu! (recordeu de posar el Diumenge 24!):
http://www.super3.cat/festa/gigafoto.html


P.D.: Trèvols, per què no deixeu algun comentari explicant totes les anècdotes que ens van passar el dia de la Festa? Per exemple, la de l'Aina i l'alcalde, la topada amb en Fluski al principi...


Fins aviat! :)

dimecres, 22 de setembre del 2010

Concurs de Folgueroles

El passat diumenge dia 5 de setembre vam anar de concurs a Folgueroles!
Estàvem contents i nerviosos perquè era el primer dia que competíem a concurs (al de Vic fèiem exhibició). Vam quedar tercers i últims de categoria alevina però tot i així va ser molt guai! (l'important és participar).
Vam ballar dues sardanes de lluïment i una revessa. L'Albert va fer el signe de victòria amb els dits i un altre grup va saltar d'alegria quan van dir que ningú havia tret la sardana revessa! Ja l'havíem repetit una vegada per problemes de la cobla i per això no la vam tornar a fer.
També vam fer un galop on l'Aina C. es va avançar amb en Trevi, però no passa res perquè el galop no compta pel concurs. I a la sardana de germanor dúiem globus de color taronja.
Aina F.: A en Ferran i a mi ens empipaven els globus!
Aina C.: A mi em fan tornar "punki", per l'electricitat!
I, al final, per acabar, ens van donar un trofeu, "xuxes" i coca!! L'Aina C. se'n va menjar quatre trossos!



Si voleu veure més fotos del concurs de Folgueroles, les podeu trobar al web i al facebook del Grup Sardanista Riallera i, també, al bloc del seu autor, en Marc Peiron, a qui volem agrair el suport:
http://www.riallera.cat/
http://www.facebook.com/grupsardanistariallera?ref=nf
http://marcpeiron.blogspot.com/

Ah! També cal recordar que en aquest concurs també ens va venir a veure l'Helena, que des de fa unes setmanes s'ha reincorporat a la colla i vindrà a cada assaig per passar-ho molt bé ballant sardanes!!!

diumenge, 29 d’agost del 2010

La tornada a la feina!

Un altre cop tornem a la normalitat dels assajos a la colla Trèvol!
Tot i així, el primer dia sempre sol ser el més divertit perquè tothom explica les seves vacances.
La Maria ens va explicar que va volar en globus per la Cerdanya. La cistella era més grossa que ella però el seu pare la va enfilar i va poder veure el paisatge. A simple vista pot semblar que fa por, però va ser tan relaxant que fins i tot es va adormir!
L'Aina, la germana de la Maria, que no és tan atrevida com ella, es va quedar amb la mare, l'àvia i el cosí i van seguir la furgoneta fins que va aterrar el globus.
L'Albert va anar a la platja i va ser molt divertit perquè es va banyar a l'aigua.
L'Aina va anar a ballar sardanes a Manlleu amb els pares (ja es nota amb el domini que té!) i també va anar a l'Ampolla, cap a la muntanya. Va ser molt guai!:)
Finalment, cal explicar les vacances d'en Trevi! La nostra mascota se'n va anar de viatge a Austràlia!! A l'altra punta del món!! Si és que això de donar sort a la nostra colla sardanista és molt cansat i també s'ha de distreure!

Bé, doncs, ara només cal mirar endavant i posar-nos a punt pel concurs de Folgueroles del pròxim 5 de setembre!!

Per cert, ja podeu trobar fotos de l'exhibició que la colla Trèvol va fer a la residència El Nadal de Vic al web i el facebook del Grup Sardanista Riallera:
www.riallera.cat
http://www.facebook.com/grupsardanistariallera?ref=nf


Fins aviat!:)

diumenge, 1 d’agost del 2010

Bones vacances!!!


Amb aquesta imatge d'en Trevi, la mascota de la colla, fet de fang per la Carla, us desitgem unes bones vacances!

Tornarem als assajos el proper divendres 27 d'agost per preparar-nos pel concurs de Folgueroles del 5 de setembre!

Fins aviat!