divendres, 29 de juliol del 2011

Ja estem de vacances!


El dia 29 de juliol de 2011, l'Aina ha portat un pastís deliciós que hi posa "Trèvol" i una ampolla de Trina per beure. En Ferran també ha portat 11 croissants!
La primera meitat de la temporada ha anat molt bé. El concurs de Vic va ser fantàstic perquè va ser molt divertit i ens van regalar moltes "xuxes" i un suc de taronja!
Avui comencem les vacances de sardanes. L'Ivet anirà algun dia a la platja, l'Aina Franquesa anirà tots els dies a les Soleies, la M. Carme anirà 5 dies a Platja d'Aro, en Ferran anirà a la piscina, l'Ot anirà al càmping, l'Arnau anirà a la platja, l'Aina entrenadora anirà a fer d'arqueòloga amb la Núria i la Berta anirà de ruta i a la platja.
Ens veiem a finals d'agost! :)

P. D.: Escrit en directe des del local!

dilluns, 18 d’abril del 2011

Primers!

Aquí teniu les cròniques dels dos primers concursos:

Al concurs de Granollers ens va enxampar la pluja i no vam poder ballar a la Plaça Porxada. Tot i així, el concurs no es va pas espatllar. Ho vam fer molt bé i vam quedar tercers! Encara que segons l'Aina Franquesa vam tenir alguns problemes de braços! L'Aina Codina tenia mal al peu i no va poder ballar, però ens va animar des de fora la rotllana. També vam patir una mica per l'Albert, que va arribar tard però al final va poder ballar, i per la Carla, que li va caure el mocador a terra!

El concurs d'Igualada va ser molt especial perquè vam quedar primers! Aquesta vegada fins i tot l'Aina Franquesa hi va estar d'acord en què ho vam fer molt bé! Feia molt sol i l'Aina Codina diu que es va socarrimar la cara, però la Carla ja estava contenta perquè així es va tornar morena! Ens van donar un cub de Rubik com a trofeu i també vermut al final de ballar! Després del concurs, uns quants vam anar a dinar al costat d'un parc i va ser molt divertit perquè vam veure com els cotxes passaven entremig de la via del tren!



També vam ballar aquest diumenge a l'Aplec del Mercat del Ram de la Plaça Major de Vic i se'ns va unir la cuinera Carme Ruscalleda! Si en voleu veure fotos podeu anar al facebook del Grup Sardanista Riallera.

La pròxima actuació de la colla Trèvol serà a la ballada urbana del proper dissabte dia 30 d'abril!: www.riallera.cat

dimarts, 5 d’abril del 2011

Comença la nova temporada!

Després del descans de Nadal i de la preparació de la pretemporada, la colla Trèvol ja tornem a estar en acció! El passat diumenge dia 27 de març vam anar de concurs a Granollers on, encara que vam quedar en una molt bona tercera posició, el més important és que ens ho vam passar la mar de bé ballant amb la resta de colles!

Aviat farem una bona crònica d'aquest concurs i del que farem el diumenge dia 10 d'abril a Igualada, que també esperem que sigui igual de divertit!

diumenge, 19 de desembre del 2010

Bon Nadal i feliç any 2011!

La colla Trèvol ja ha començat les seves vacances de Nadal, i per desitjar les bones festes a tothom, us enviem aquesta curiosa postal de Nadal. Només s'ha de clicar al damunt de cada personatge i màgicament... cobra vida!

A més, perquè no us avorriu, us deixem amb aquesta sopa de lletres feta per l'Anna Jódar en què hi heu de trobar els noms dels 8 dansaires de la Trèvol: Aina/Aina/Albert/Carla/Ferran/Helena/Ivet/Maria


A

I

N

A

N

T

E

G

L

H

V

V

D

T

Y

A

I

R

O

O

O

E

R

A

O

M

O

O

I

F

U

T

T

A

L

B

E

R

T

E

T

U

H

I

T

C

U

H

D

R

E

H

K

N

A

P

F

M

A

R

R

F

M

A

N

O

C

E

Y

A

Y

X

N

M

C

T

A

B

T

N

V

Z

T

B

Y

H

R

I

I

Ñ

N

E

A

C

P

A

L

A

G

K

I

H

E

L

E

N

A

F

E

A

A

M

A

R

I

A

J

L

T

I


Bé, i recordeu que els assajos tornaran a la normalitat el divendres dia 14 de gener.

Que passeu unes bones festes!

diumenge, 12 de desembre del 2010

Fi de temporada


Després del sopar final, que es va fer ahir, s'ha de parlar de com ha anat l'última temporada. A l'assaig del divendres passat, els dansaires la resumien així:
"La temporada ha anat molt bé, SUPERBÉ! (iuhuuu!!!). Sobretot ens ha agradat aprendre a fer revesses i punts lliures!"
També cal recordar que aquesta temporada la colla Trèvol s'ha estrenat a competició amb el concurs de Vic!


De cara a la temporada que ve, els objectius que es proposa la colla Trèvol (escrits segur que no s'obliden) són:
- Millorar en tècnica (molles, posició...).
- Posar-nos més forts (més fons).
- Aprendre a dir aires (i si podem, també repartir i fer més punts lliures).

Creiem que amb les ganes de fer coses dels Trèvols, no hi haurà ningú que els aturi!!! O sigui que us recomanem que estigueu a l'aguait d'aquest bloc, que segur que ben aviat us durem notícies molt interessants!

Les Entrenadores.

dimecres, 27 d’octubre del 2010

La Trèvol no para!

En poques setmanes, els de la colla Trèvol hem fet dos concursos i una exhibició!

El primer concurs va ser el de Manlleu, el 12 d'octubre. Com que plovia, vam anar al pavelló i ens van col·locar al centre de la pista! Quina vergonyaa!!! També vam veure una competició de punts lliures i va ser molt bonic. Llàstima que en Trevi no va poder venir per culpa dels trens, que van quedar bloquejats!


Després, el dia 17 d'octubre vam anar a Terrassa. Allà vam quedar quarts de cinc, però va venir a ajudar-nos la Laia, la germana de la Berta, i ho va fer molt bé!





Finalment, aquest diumenge vam anar d'exhibició a LA FESTA DELS SÚPERS!!! Va ser molt divertit perquè esperàvem conèixer els actors i al final vam poder-nos tirar una foto amb els Tags, en Pau i el Senyor Pla. Sobretot va ser molt emocionant quan tothom saltava per salvar el planeta! Vam fer una exhibició al davant de l'escenari gran i després un taller amb la Cobla Contemporània a la gespa del davant del Palau Sant Jordi. Va ser divertit però estàvem molt nerviosos!
Aquí us deixem amb la Gigafoto del web del Club Súper 3! A veure si ens trobeu! (recordeu de posar el Diumenge 24!):
http://www.super3.cat/festa/gigafoto.html


P.D.: Trèvols, per què no deixeu algun comentari explicant totes les anècdotes que ens van passar el dia de la Festa? Per exemple, la de l'Aina i l'alcalde, la topada amb en Fluski al principi...


Fins aviat! :)