diumenge, 29 d’agost del 2010

La tornada a la feina!

Un altre cop tornem a la normalitat dels assajos a la colla Trèvol!
Tot i així, el primer dia sempre sol ser el més divertit perquè tothom explica les seves vacances.
La Maria ens va explicar que va volar en globus per la Cerdanya. La cistella era més grossa que ella però el seu pare la va enfilar i va poder veure el paisatge. A simple vista pot semblar que fa por, però va ser tan relaxant que fins i tot es va adormir!
L'Aina, la germana de la Maria, que no és tan atrevida com ella, es va quedar amb la mare, l'àvia i el cosí i van seguir la furgoneta fins que va aterrar el globus.
L'Albert va anar a la platja i va ser molt divertit perquè es va banyar a l'aigua.
L'Aina va anar a ballar sardanes a Manlleu amb els pares (ja es nota amb el domini que té!) i també va anar a l'Ampolla, cap a la muntanya. Va ser molt guai!:)
Finalment, cal explicar les vacances d'en Trevi! La nostra mascota se'n va anar de viatge a Austràlia!! A l'altra punta del món!! Si és que això de donar sort a la nostra colla sardanista és molt cansat i també s'ha de distreure!

Bé, doncs, ara només cal mirar endavant i posar-nos a punt pel concurs de Folgueroles del pròxim 5 de setembre!!

Per cert, ja podeu trobar fotos de l'exhibició que la colla Trèvol va fer a la residència El Nadal de Vic al web i el facebook del Grup Sardanista Riallera:
www.riallera.cat
http://www.facebook.com/grupsardanistariallera?ref=nf


Fins aviat!:)

diumenge, 1 d’agost del 2010

Bones vacances!!!


Amb aquesta imatge d'en Trevi, la mascota de la colla, fet de fang per la Carla, us desitgem unes bones vacances!

Tornarem als assajos el proper divendres 27 d'agost per preparar-nos pel concurs de Folgueroles del 5 de setembre!

Fins aviat!

dimarts, 27 de juliol del 2010

Concurs de Vic 2010

El passat dissabte dia 10 de juliol la colla Trèvol vam fer el nostre primer concurs! En Trevi ens acompanyava. Aquell dia ens vam sentir bé però teníem molts nervis i estàvem molt emocionats!
Maria: "El dia abans no vaig poder dormir fins la una de la nit!"
Ivet: "Jo fins les dues!"

Maria: "Quan em van dir que faríem un concurs, em vaig queda
r amb la boca oberta; però va ser molt divertit, m'ho vaig passar genial!" Vam treure els curts de la revessa i pares, tiets, cosins, en Carles (el presi) i l'Arquiris ens van felicitar! Vam ballar dues sardanes de set tirades i ens vam esforçar molt per guanyar una copa. I ens van fer la vaca! A l'amunt cridàvem i al petit ens ajupíem. Al galop de fantasia en Ferran cridava i els altres saltàvem. En resum, va ser molt llarg però ens ho vam passar bomba!
La colla Trèvol
P. D. : I ens van donar molts caramels! :)



dilluns, 26 de juliol del 2010

Felicitats

Avui és santa Anna i per això felicitarem, des d'aquest bloc, a l'Anna i a les tres Aines de la colla Trèvol! Esperem que aquest hagi estat, per elles, un dia genial!:)

dissabte, 24 de juliol del 2010

Nou bloc!

La colla sardanista alevina Trèvol ja té bloc!
I és que els més menuts del Grup Sardanista Riallera de Vic estan al cas de totes les novetats tecnològiques i volen aprofitar el món dels blocs per explicar a tothom les activitats que realitzen durant el dia a dia dels assajos i de les sortides extres, a part dels concursos i tot allò referent a la seva colla i, com no pot faltar, la seva mascota, en TREVI!
Així doncs, esperem que tothom que llegeixi aquest bloc s'adoni que la sardana està més viva que mai amb una colla de nens i nenes amb ganes de fer coses i passar-s'ho bé!